هیتر تابشی

Wiki Article

این ویژگی‌ها بر اساس نیازهای خاص و شرایط محیطی مشخص می‌شوند.

بله، تمامی هیترهای تابشی برای گرم کردن فضاهای بزرگ مانند کارگاه‌ها، انبارها و سوله‌ها، مناسب هستند و بسته به نوع مساحت و میزان گرما، به کار می‌روند.

در این دستگاه به کمک ترکیب هوا و گاز شعله‌ای ایجاد می‌شود. گرمای شعله ایجاد شده توسط لوله‌هایی انتقال و در نهایت توسط رفلکتور یا منعکس کننده‌ای به پایین و در واقع اطراف منعکس می‌شود.

این تدابیر به کنترل گرمایش و سرمایش فضاها و تجهیزات کمک می‌کند.

هیتر های تابشی برای گرم کردن فضای باز، به دلیل کارایی بالا و امکان جابجایی آسان، بسیار مناسب هستند. این دستگاه‌ها برای گرم کردن فضاهایی مانند تراس‌ها، فضاهای بیرونی رستوران‌ها، تالارهای مراسم، استخرها، سینماهای فضای باز و غیره، استفاده می‌شوند.

از آنجا که ایجاد گرمای این سیستم‌ها به صورت امواج مادون قرمز است، آن‌ها از هیچ منبع سوخت فسیلی و اشتعال‌زایی استفاده نمی‌کنند و احتمال هیچگونه احتراق یا انفجاری برای آن‌ها وجود ندارد. اما خود این سیستم‌های گرم کننده هم استانداردهایی دارند که باید هم هنگام تولید و هم مصرف، رعایت شوند. برای بررسی استاندارد بودن این سیستم، مشخصات فنی درج شده روی دستگاه و یا در دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید و با استانداردهای موجود مقایسه کنید.

به هیچ عنوان سیم‌ها و اتصالات لخت و سر باز در محیط رها نشود. هنگام کار از دستکش‌ها و دستگیره‌های نا رسانا استفاده شود. محیط به هیچ عنوان خیس نباشد.

هیتر تابشی یک سیستم گرمایی است که با استفاده از مصرف سوخت گاز و برق، فضا را به صورت کامل گرم می‌کند.

ساپورت‌ها به منظور نگه داشتن لوله‌ها و رفلکتورها طراحی شده‌‌اند.

هیتر تابشی لوله‌ای ، هوا را در اطراف یک فضا نمی‌دمد. این هوای پاک به این معنی است که ذرات بالقوه تحریک کننده کمتری در گردش هستند.

جلوگیری از شوک و برق گرفتگی در هنگام نصب گرماتاب جهت جلوگیری از برق گرفتگی و شوک الکتریکی به نصاب و یا افراد حاضر باید از تجهیزات لازم استفاده شود.

ادامه تحقیقات و توسعه در زمینه فناوری‌های نوین و رویکردهای جدید می‌تواند به افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های انرژی منجر شود.

مه پاش نصب مه پاش پنکه مه پاش مه پاش خانگی مه پاش صنعتی مه پاش نیمه صنعتی گرماتاب نصب گرماتاب گرماتاب سرامیکی گرماتاب دکوراتیو گرماتاب لوله ای

هیترهای تابشی به دو دسته گازی و برقی تقسیم می‌شوند که هر کدام مزیت‌های خود را دارند اما استفاده از هیتر تابشی گازی، با توجه به قیمت گرماتاب بالای برق بسیار مقرون به صرفه‌تر است.

Report this wiki page