انتخابات 7 شتنبر 2007

Wiki Article

↑ «احمد خاتمی: دشمن می‌خواهد انتخابات را به رفراندوم علیه نظام مبدل کند».

↑ «یک روز پس از «انتخابات» در ایران؛ دلار وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد». صدای آمریکا. ۲۰۲۴-۰۳-۰۲. دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۳-۰۴.

ببینید

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو دور در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای تعیین ۲۹۰ کرسی نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس (۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهار ساله) برگزار شد.

‌احساس تکلیف مردم برای تعیین‌تکلیف پارلمان دوازدهم + فیلم

طبق این قانون، در انتخابات مجلس شورای اسلامی فرد منتخب در مرحله اول انتخابات باید حداقل ۲۰ درصد از کل آراء را کسب کند و انتخاب در مرحله دوم و همچنین انتخابات میان‌دوره‌ای با کسب اکثریت نسبی به هر میزان است.

طی یک نظر سنجی که توسط خبرآنلاین منتشر شده و تنهای یک روز بعد از سایت آن حذف و خبر آنلاین اعلام کرد: «در تماس تلفنی از خبرآنلاین خواسته شد تا این خبر را از خروجی خود حذف کند.» در این تماس تلفنی تأکید شده که «انتشار هر گونه نظرسنجی دربارهٔ انتخابات، خلاف مصوبه است». این خبرگزاری hkjohfhj hkndla ادامه داد معلوم نیست که این ممنوعیت «مستند به کدام مصوبه قانونی است و چنین مصوبه‌ای، خروجی تصمیم کدام نهاد ذیصلاح و تصمیم‌گیر است؟ و چرا تاکنون به رسانه‌ها ابلاغ رسمی نشده و ابلاغ شفاهی و تلفنی، جایگزین ابلاغ رسمی شده‌است؟»[۴۸] به هر روی نتایج این نظرسنجی بازتاب گسترده‌ای یافت.

رادیو فردا. ۲۱ آبان ۱۴۰۲. بایگانی‌شده از اصلی در ۱۲ نوامبر ۲۰۲۳. دریافت‌شده در ۱۲ نوامبر ۲۰۲۳.

رونمایی نماینده مجلس از رقم جریمه بازدارنده برای افراد… ببینید

↑ «کنایه ابطحی به پیامک دعوت به انتخابات مجلس/ مگه راهپیمایی روز قدس که همه رو دعوت کردید؟».

دادستان دهلران: تخلف انتخاباتی در حوزه جنوب ایلام گزارش نشده است به گزارش ایرنا، صابر نجومی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ۱۰ حوزه انتخابیه سراسر کشور، دور دوم انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه دهلران، دره‌شهر، بدره و آبدانان صبح امروز آغاز شده و در بازدید اعضای شورای تامین از شعب اخذ رای شهر دهلران، رای‌گیری به حالت عادی در حال انجام...

اتحاد شورای وحدت صدای ملت حوزهٔ انتخابات رهبر — تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس روند روبه رشد دارد به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی ناف‌چی بعد از ظهر جمعه در جریان بازید از شعبات اخذ رای زنجان، در جمع خبرنگاران، گفت: از لحاظ بسترسازی برای برگزاری انتخابات دور دوم یازدهمین مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های زنجان و طارم مجموعه تمهیدات لازم اتخاذ شده است. وی اظهار کرد: در این دوره از انتخابات علاوه...

کِی، کُجا ارزانتر است؟! بلیط ارزان قیمت به مقصد دلخواه شما
https://zibarooz.ir

Report this wiki page